Počet položek: 0 0 Kč

Jak nakupovat

Všechny kroky objednávky jsme optimalizovali tak, aby byly pro vás jasné, srozumitelné a jednoduché. Veškeré popisy jsou maximálně výstižné, fotogalerie široká a rozšiřujeme i videa k produktům, abyste měli maximum informací a s výběrem byli spokojeni. Pokud si nebudete s čímkoli jisti, využijte "online chat", kde se ihned dozvíte vše potřebné. Chat najdete v pravém dolním rohu obrazovky a jsme online téměř nonstop včetně svátků a víkendů pro váš komfort.

1. Registrace

Nakoupit můžete i bez registrace, ale jako registrovaný zákazník získáváte následující výhody:

  • při opakované objednávce již nemusíte znovu vyplňovat fakturační a doručovací údaje
  • obsah košíku zůstává uložen, takže objednávku nemusíte dokončit ihned
  • můžete průběžně sledovat stav vyřizování vaší objednávky
  • máte přístup do historie vašich objednávek s možností tisku faktur
  • reklamaci zboží zadáte přímo ve vašem účtu, kde vám budou přednabídnuty dříve zakoupené položky, z nichž si vyberete tu k reklamaci.

2. Výběr zboží

Procházením e-shopu můžete vkládat zboží do košíku buď přímo z náhledu zboží nebo v jeho detailu, kde se o něm dozvíte maximum dostupných informací a údajů, prohlédnete přiložené fotografie a videa nebo si stáhnete různé dokumenty a certifikáty.

U každé položky je již v náhledu uvedena skutečná dostupnost (IHNED K ODBĚRU nebo NA DOTAZ) včetně počtu kusů dostupných pro okamžitou expedici či odběr. Tyto stavy jsou změněny vždy v okamžiku, kdy zákazník dokončí nákup.

3. Vyhledávání zboží

Pro rychlé vyhledání požadovaného zboží zadejte název nebo jeho část do vyhledávacího pole v hlavičce e-shopu. Můžete zadat s diakritikou či bez. Například šlehačkovou láhev najdete zadáním šleh nebo sleh a zobrazí se Vám položky obsahující tento výraz.

4. Nedostupné zboží

Pokud je skladem poslední kus zboží, který si vložíte do košíku, ale mezitím jiný zákazník toto zboží zakoupí, zobrazí se vám po vstupu do košíku informace, že toto zboží není skladem a nelze objednat. Stejně tak i pokud si chcete objednat větší množství kusů, které není dostupné v daném počtu. V takových případech použijte službu "Hlídací pes", která je u každé položky, která není skladem. Zadáte pouze vaší e-mailovou adresu, na níž vám přijde automatický e-mail, že položka byla právě naskladněna.

5. Košík

Po vstupu do košíku vidíte na obrazovce seznam objednaných položek včetně cen a počtu kusů. Ve spodní části pak nabízené druhy dopravy a platby.

Ve spodní části obrazovky je pak v levé části nabídka různých druhů dopravy a v pravé části druhy plateb. U každé z voleb je i příslušná částka za tuto službu. Pokud je obsah košíku vyšší než 3.500,- Kč (pro výdejní místa) nebo 5.500,- Kč (pro DPD), je doprava zásilky zdarma. V tom případě bude u zvolené služby uvedena cena 0,- Kč. Klikněte na tlačítko "Pokračovat".

6. Fakturační a doručovací údaje

V dalším kroku objednávky vyberte, zdali objednáváte zboží jako soukromá osoba nebo firma a vyplňte Vaše fakturační a doručovací údaje. Pokud jste registrovaný zákazník a jste přihlášen, budou tyto údaje již vyplněny. Klikněte na tlačítko "Pokračovat".

7. Dokončení objednávky

V posledním kroku objednávky je zobrazena rekapitulace objednávky včetně zvolené dopravy a platby a celková částka k úhradě. Najdete zde i odkaz na přečtení obchodních podmínek. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "Souhlasím s podmínkami a závazně objednávám". Bezprostředně po tomto kroku obdržíte e-mail o provedené objednávce na vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Pokud jste si zvolili platbu platební kartou, budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu systému ThePay k dokončení transakce. K platbě můžete použít jak platební karty, tak i platební tlačítka bank, kdy budete přesměrováni do vašeho online bankovnictví.