Počet položek: 0 0,- CZK

Vše o nákupu

Způsoby platby

Zboží objednané na www.slehame.cz můžete uhradit dle zvoleného doručení následujícími způsoby:

  • dobírka (platba při převzetí zboží); zpoplatněna dle způsobu doručení
    • hotově
    • platební kartou (pokud to dopravce nebo konkrétní výdejní místo umožňuje)
  • platba předem; zdarma
    • převodním příkazem
    • ThePay (online platebními kartami nebo platebními tlačítky bank)

Způsoby a ceny doručení

Zboží objednané na www.slehame.cz doručujeme prostřednictvím:

  • Česká pošta
    • balík do ruky (doručení na adresu)
  • DPD (doručení na adresu)
  • výdejní místa Zásilkovna.cz
  • výdejní místa DPD Parcel Shop
    • depa DPD
    • prodejny Mountfield
    • výdejní místa Uloženka.cz
  • kurýr Šleháme.cz (doručení po Praze do 180 minut)
  • osobní vyzvednutí (vzorkovna Šestajovice)

Pro přehlednější orientaci uvádíme ceny za zvolený způsob doručení, spolu s cenou za volbu platby „dobírka“, níže v tabulce.

Je zde uvedena také výše objednávky, po jejímž dosažení bude vybraný způsob doručení ZDARMA.

Typ dopravy

Cena za doručení

Cena za platbu

Výše objednávky pro doručení ZDARMA

 PŘEDEM 

 DOBÍRKOU 

Osobní odběr (Šestajovice)

0,-

0,-

X 0,-

Zásilkovna.cz

55,-

0,-

15,-

1.500,-

DPD Parcel Shop

89,-

0,-

15,-

1.500,-

DPD

119,-

0,-

39,-

2.000,-

Česká pošta (Balík do ruky)

139,-

0,-

39,-

2.000,-

Kurýr po Praze

450,-

0,-

X

6.000,-

 


Expedice objednávky

Zboží objednané v pracovní den do 14:00, expedujeme ještě týž den. V případě objednávky po 14:00 nebo v den pracovního volna, expedujeme následující nejbližší pracovní den. Obvykle ale dopravci zásilky vyzvedávají později, takže všechny objednávky do jejich příjezdu budou expedovány.

Kurýr po Praze s doručením do 180 minut lze využít u zboží objednaného v pracovní den 8:00 - 16:00, o víkendu na dotaz.


Pojmy skladové dostupnosti

IHNED K ODBĚRU = zboží je skladem v uvedeném počtu kusů v našem expedičním skladu k okamžité expedici či odběru, můžete si v e-shopu objednat.

NA DOTAZ = zboží není skladem, nemůžete si v e-shopu objednat. V tomto případě můžete u zboží využít funkce „hlídací pes“ a jakmile bude zboží naskladněno, obdržíte automaticky zprávu e-mailem.


Registrace / přihlášení

Objednávku můžete učinit i bez registrace.

Doporučujeme se ale registrovat, protože po každém vašem přihlášení již tak budete mít:

  • v objednávce předvyplněny jmenné a adresní údaje
  • můžete sledovat průběžně stav svých objednávek a jejich historii
  • můžete snáze zadat případnou reklamaci a sledovat její průběh

Průběh odeslané objednávky

O obdržení objednávky a jakékoli změně jejího stavu jste ihned informováni e-mailem.

Platba předem

Pokud jste zvolili platbu předem, obdržíte e-mailem pokyny k platbě, kterou je třeba provést do 3 pracovních dnů, jinak bude objednávka automaticky stornována.

Příprava k expedici

V okamžiku, kdy je objednávka předána ke kompletaci a balení, obdržíte e-mailem zprávu o její přípravě k expedici.

Expedice – předání k doručení

Jakmile bude objednávka předána dopravci, obdržíte v e-mailu prolink do systému dopravce, kde můžete sledovat cestu vaší zásilky od podání až k vám. Data jsou do systému odesílána s předstihem (v řádu hodin), pokud se vám nezobrazí zásilka ihned po obdržení uvedeného e-mailu, prosíme o strpení a zkuste to znovu později.

Osobní vyzvednutí

Pro osobní vyzvednutí na vzorkovně v Šestajovicích obdržíte emailem zprávu, že zboží je připraveno a čeká na vás. Na vyzvednutí máte 7 pracovních dnů, pokud neinformujete o prodloužení lhůty, bude objednávka stornována.


Obal zásilky, zboží

Zboží expedujeme uložené v krabici, a co možná nejdůkladněji zajištěné folií, aby se při přepravě nehýbalo, a abychom předešli případnému poškození pádem, nárazem, atp., při manipulaci se zásilkou u dopravce, kterou již nemůžeme ovlivnit.

Při vybalení zboží z krabice a vyndání z jeho vlastního obalu doporučujeme, abyste tento obal otevřeli, co nejopatrněji a vyhnuli se poškození pro případ, že byste chtěli zboží zaslat zpět (viz. Obchodní podmínky - Odstoupení od smlouvy).

V opačném případě vám bude obal naúčtován ve výši 69,- Kč.


Nevyzvednutí objednávky, vrácení Prodejci

Pokud si zásilku nepřevezmete a bude nám vrácena zpět, bude objednávka zrušena a obdržíte e-mailem zprávu, že další objednávky můžete učinit již jen při platbě předem.

Pokud k nepřevzetí dojde nedopatřením, spojíte se s námi a budete-li chtít zaslat zásilku znovu, budou vám doúčtovány náklady na druhé doručení, bez ohledu na výši objednávky.

Pokud při druhém dohodnutém pokusu o doručení dojde přesto k nepřevzetí a zásilka nám bude opět vrácena zpět, bude objednávka zrušena a automaticky budete vyřazeni z databáze zákazníků – Kupujících.


Storno objednávky

Storno objednávky je možné do okamžiku než zásilku vyexpedujeme, předáme dopravci. V opačném případě, tedy jejím následném nepřevzetí, bude postupováno jako v předchozím odstavci o Nevyzvednutí objednávky.


Záruka

Pokud není uvedeno jinak, platí standardní záruční doba 2 roky. Značky iSi, Kayser a Bamix poskytují záruky delší, a to standardně nebo za splnění určitých podmínek. Delší záruku si pak můžete zakoupit spolu s výrobkem přímo v e-shopu.

iSi

  • šlehačkové a sifonové láhve: 2 roky + 1 rok (registrace)
  • bombičky: 5 let na obsah plynu

Kayser

  • šlehačkové a sifonové láhve: 5 let
  • bombičky: 5 let na obsah plynu

Bamix

  • mixéry: motor 10 let, ostatní součásti 2 roky
  • příslušenství: 2 roky
  • možnost prodloužení záruční doby o 1 nebo 3 roky

Musso

  • zmrzlinovače: 2 roky
  • možnost prodloužení záruční doby o 1 nebo 3 roky

Zeroll

  • porcovače: 2 roky

Tovolo

  • vaničky: 2 roky
  • kelímky: 2 roky

Monin

  • viz. datum spotřeby na obalu (uvedeno u každé položky v e-shopu)

Jako záruční list slouží prodejní doklad – faktura.


Návod na použití

Součástí zboží, které to svou povahou vyžaduje, je návod na použití v českém jazyce.

  • iSi – šlehačkové a sifonové láhve jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od výrobce
  • Kayser – šlehačkové a sifonové láhve jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od výrobce
  • Bamix – mixéry a příslušenství (SliceSy, sekací procesor a stlačovadlo) jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od Šleháme.cz
  • Musso - zmrzlinovače jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od Šleháme.cz

Pokud jste zboží zakoupili u nás a návod na použití se vám ztratil nebo poškodil, zašleme vám jej na vyžádání e-mailem.


Hodnocení na Heureka.cz

Do 10 dnů od uskutečnění objednávky obdržíte emailem od Heureka.cz dotazník pro ohodnocení vaší spokojenosti s nákupem na www.slehame.cz. Prosíme, věnujte jeho vyplnění pár minut, pomůžete tak při rozhodování dalším zákazníkům a nám poslouží váš názor jako další podnět, co můžeme ještě zlepšit. Děkujeme.


Reklamace

Zboží k reklamaci můžete předat:

  • osobně na adrese našeho sídla
  • prostřednictvím služby Reklamační asistent ve výdejních místech Zásilkovna.cz
  • zasláním na adresu našeho sídla (Šleháme.cz, 9. května 24/22, 250 92   Šestajovice)

Pokud zboží k reklamaci zasíláte, řádně jej zabalte, aby bylo zamezeno jeho dalšímu případnému poškození dopravcem.

Přílohou reklamovaného zboží musí být:

  • kopie dokladu o koupi zboží
  • průvodní dopis s popisem závady a čísla účtu Kupujícího pro případnou finanční kompenzaci

Pokud jste registrovaný zákazník, můžete reklamaci vytvořit přímo ve svém zákaznickém účtu a výše uvedené přílohy se vás netýkají.

Po obdržení reklamace (zboží) obdržíte automatický e-mail o zahájení reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace platí 30 denní lhůta. O vyřízení reklamace také informujeme e-mailem, shodně jako o jejím odeslání, pro které volíme stejný způsob doručení, jaký byl zvolen při nákupu zboží, v případě osobního vyzvednutí zasíláme zboží DPD Private, pokud si nedomluvíme jinak.

Na úhradu nákladů na doručení reklamace k nám máte nárok při splnění těchto podmínek:

  • reklamace je oprávněná* a nebyla způsobena mechanickým poškozením nebo obsluhou v rozporu s Návodem na použití

*neoprávněná reklamace je taková, kdy Kupující reklamuje, že něco nefunguje, ale reklamační řízení prokáže, že vše funguje jak má a neshledá žádné vadné a nefunkční skutečnosti

  • zašlete Žádost o proplacení nákladů spojených s doručením reklamovaného zboží
  • doložíte výši nákladů spojených s doručením (kopie účtu za poštovné, atp.)
1 - Kontakty - patička

+420 607 673 962

dotazy@slehame.cz

9. května 24/22, Šestajovice

 

2 - Výhody - patička
  99.6 % PRODUKTŮ
u nás vždy skladem
EXPEDICE OBJEDNÁVEK
do 14:00 týž pracovní den
  DORUČENÍ ZDARMA
již od 1.500,- Kč
   GARANCE 90 DNÍ
na vrácení zboží
3 - Šleháme.cz - patička
4 - Zákazníci - patička
5 - Doručení - paticka
  • JAK A KAM DORUČUJEME



 

6 - Loga - patička

Copyright © www.slehame.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.slehame.cz

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookies. Využíváním našich služeb souhlasíte s jejich použitím.   Další informace