Počet položek: 0 0,- Kč

Vše o nákupu

Způsoby platby

Zboží objednané na www.slehame.cz můžete uhradit dle zvoleného doručení následujícími způsoby:

  • dobírka (platba při převzetí zboží); zpoplatněna dle způsobu doručení
    • hotově
    • platební kartou (pokud to dopravce nebo konkrétní výdejní místo umožňuje)
  • platba předem; zdarma
    • převodním příkazem
    • ThePay (online platebními kartami nebo platebními tlačítky bank)

Způsoby a ceny doručení

Zboží objednané na www.slehame.cz doručujeme prostřednictvím:

  • Česká pošta
    • balík do ruky (doručení na adresu)
  • DPD (doručení na adresu)
  • výdejní místa Zásilkovna.cz
  • výdejní místa DPD Pickup
    • depa DPD
    • prodejny Mountfield
    • výdejní místa Uloženka.cz
  • kurýr Šleháme.cz (doručení po Praze do 180 minut)
  • osobní vyzvednutí (vzorkovna Šestajovice)

Aktuální ceny za doručení objednaného zboží najdete na stránce Ceník doručení


Expedice objednávky

Zboží objednané v pracovní den do 13:00, expedujeme ještě týž den. V případě objednávky po 13:00 nebo v den pracovního volna, expedujeme následující nejbližší pracovní den. Obvykle ale dopravci zásilky vyzvedávají později, takže všechny objednávky do jejich příjezdu budou expedovány.

Kurýr po Praze s doručením do 180 minut lze využít u zboží objednaného v pracovní den 8:00 - 16:00, o víkendu na dotaz.


Pojmy skladové dostupnosti

IHNED K ODBĚRU = zboží je skladem v uvedeném počtu kusů v našem expedičním skladu k okamžité expedici či odběru, můžete si v e-shopu objednat.

NA DOTAZ = zboží není skladem, nemůžete si v e-shopu objednat. V tomto případě můžete u zboží využít funkce „hlídací pes“ a jakmile bude zboží naskladněno, obdržíte automaticky zprávu e-mailem.


Registrace / přihlášení

Objednávku můžete učinit i bez registrace.

Doporučujeme se ale registrovat, protože po každém vašem přihlášení již tak budete mít:

  • v objednávce předvyplněny jmenné a adresní údaje
  • můžete sledovat průběžně stav svých objednávek a jejich historii
  • můžete snáze zadat případnou reklamaci a sledovat její průběh

Průběh odeslané objednávky

O obdržení objednávky a jakékoli změně jejího stavu jste ihned informováni e-mailem.

Platba předem

Pokud jste zvolili platbu předem, obdržíte e-mailem pokyny k platbě, kterou je třeba provést do 3 pracovních dnů, jinak bude objednávka automaticky stornována.

Příprava k expedici

V okamžiku, kdy je objednávka předána ke kompletaci a balení, obdržíte e-mailem zprávu o její přípravě k expedici.

Expedice – předání k doručení

Jakmile bude objednávka předána dopravci, obdržíte v e-mailu prolink do systému dopravce, kde můžete sledovat cestu vaší zásilky od podání až k vám. Data jsou do systému odesílána s předstihem (v řádu hodin), pokud se vám nezobrazí zásilka ihned po obdržení uvedeného e-mailu, prosíme o strpení a zkuste to znovu později.

Osobní vyzvednutí

Pro osobní vyzvednutí na vzorkovně v Šestajovicích obdržíte emailem zprávu, že zboží je připraveno a čeká na vás. Na vyzvednutí máte 7 pracovních dnů, pokud neinformujete o prodloužení lhůty, bude objednávka stornována.


Obal zásilky, zboží

Zboží expedujeme uložené v krabici, a co možná nejdůkladněji zajištěné folií, aby se při přepravě nehýbalo, a abychom předešli případnému poškození pádem, nárazem, atp., při manipulaci se zásilkou u dopravce, kterou již nemůžeme ovlivnit.

Při vybalení zboží z krabice a vyndání z jeho vlastního obalu doporučujeme, abyste tento obal otevřeli, co nejopatrněji a vyhnuli se poškození pro případ, že byste chtěli zboží zaslat zpět (viz. Obchodní podmínky - Odstoupení od smlouvy).

V opačném případě vám bude obal naúčtován ve výši 69,- Kč.


Nevyzvednutí objednávky, vrácení Prodejci

Pokud si zásilku nepřevezmete a bude nám vrácena zpět, bude objednávka zrušena a obdržíte e-mailem zprávu, že další objednávky můžete učinit již jen při platbě předem.

Pokud k nepřevzetí dojde nedopatřením, spojíte se s námi a budete-li chtít zaslat zásilku znovu, budou vám doúčtovány náklady na druhé doručení, bez ohledu na výši objednávky.

Pokud při druhém dohodnutém pokusu o doručení dojde přesto k nepřevzetí a zásilka nám bude opět vrácena zpět, bude objednávka zrušena a automaticky budete vyřazeni z databáze zákazníků – Kupujících.


Storno objednávky

Storno objednávky je možné do okamžiku než zásilku vyexpedujeme, předáme dopravci. V opačném případě, tedy jejím následném nepřevzetí, bude postupováno jako v předchozím odstavci o Nevyzvednutí objednávky.


Záruka

Pokud není uvedeno jinak, platí standardní záruční doba 2 roky. Značky iSi, Kayser a Bamix poskytují záruky delší, a to standardně nebo za splnění určitých podmínek. Delší záruku si pak můžete zakoupit spolu s výrobkem přímo v e-shopu.

iSi

  • šlehačkové a sifonové láhve: 2 roky + 1 rok (registrace)
  • bombičky: 5 let na obsah plynu

Kayser

  • šlehačkové a sifonové láhve: 5 let
  • bombičky: 5 let na obsah plynu

Bamix

  • mixéry: motor 10 let, ostatní součásti 2 roky
  • příslušenství: 2 roky
  • možnost prodloužení záruční doby o 1 nebo 3 roky

Musso

  • zmrzlinovače: 2 roky

Zeroll

  • porcovače: 2 roky

Tovolo

  • vaničky: 2 roky
  • kelímky: 2 roky
  • stěrky: 2 roky

Monin

  • viz. datum spotřeby na obalu (uvedeno u každé položky v e-shopu)

Jako záruční list slouží prodejní doklad – faktura.


Návod na použití

Součástí zboží, které to svou povahou vyžaduje, je návod na použití v českém jazyce.

  • iSi – šlehačkové a sifonové láhve jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od výrobce
  • Kayser – šlehačkové a sifonové láhve jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od výrobce
  • Bamix – mixéry a příslušenství (SliceSy, sekací procesor a stlačovadlo) jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od Šleháme.cz
  • Musso - zmrzlinovače jsou doplněny o tištěný návod na použití přímo od Šleháme.cz

Pokud jste zboží zakoupili u nás a návod na použití se vám ztratil nebo poškodil, zašleme vám jej na vyžádání e-mailem.


Hodnocení na Heureka.cz

Do 10 dnů od uskutečnění objednávky obdržíte emailem od Heureka.cz dotazník pro ohodnocení vaší spokojenosti s nákupem na www.slehame.cz. Prosíme, věnujte jeho vyplnění pár minut, pomůžete tak při rozhodování dalším zákazníkům a nám poslouží váš názor jako další podnět, co můžeme ještě zlepšit. Děkujeme.


Reklamace

Zboží k reklamaci můžete předat:

  • osobně na adrese našeho sídla
  • prostřednictvím služby Reklamační asistent ve výdejních místech Zásilkovna.cz
  • zasláním na adresu našeho sídla (Šleháme.cz, 9. května 24/22, 250 92   Šestajovice)

Pokud zboží k reklamaci zasíláte, řádně jej zabalte, aby bylo zamezeno jeho dalšímu případnému poškození dopravcem.

Přílohou reklamovaného zboží musí být:

  • kopie dokladu o koupi zboží
  • průvodní dopis s popisem závady a čísla účtu Kupujícího pro případnou finanční kompenzaci

Pokud jste registrovaný zákazník, můžete reklamaci vytvořit přímo ve svém zákaznickém účtu a výše uvedené přílohy se vás netýkají.

Po obdržení reklamace (zboží) obdržíte automatický e-mail o zahájení reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace platí 30 denní lhůta. O vyřízení reklamace také informujeme e-mailem, shodně jako o jejím odeslání, pro které volíme stejný způsob doručení, jaký byl zvolen při nákupu zboží, v případě osobního vyzvednutí zasíláme zboží DPD Private, pokud si nedomluvíme jinak.

Na úhradu nákladů na doručení reklamace k nám máte nárok při splnění těchto podmínek:

  • reklamace je oprávněná* a nebyla způsobena mechanickým poškozením nebo obsluhou v rozporu s Návodem na použití

*neoprávněná reklamace je taková, kdy Kupující reklamuje, že něco nefunguje, ale reklamační řízení prokáže, že vše funguje jak má a neshledá žádné vadné a nefunkční skutečnosti

  • zašlete Žádost o proplacení nákladů spojených s doručením reklamovaného zboží
  • doložíte výši nákladů spojených s doručením (kopie účtu za poštovné, atp.)
1 - Kontakty - patička

+420 607 673 962

dotazy@slehame.cz

9. května 24/22, Šestajovice

 

2 - Výhody - patička
  99.7 % PRODUKTŮ
u nás vždy skladem
EXPEDICE OBJEDNÁVEK
do 13:00 týž pracovní den
  DORUČENÍ ZDARMA
již od 2.000,- Kč
   GARANCE 90 DNÍ
na vrácení zboží
3 - Šleháme.cz - patička
4 - Zákazníci - patička
5 - Doručení - paticka
  • JAK A KAM DORUČUJEME


6 - Loga - patička

7 - EET - patička

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Copyright © www.slehame.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.slehame.cz

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookies. Využíváním našich služeb souhlasíte s jejich použitím.   Další informace