Způsoby platby
Zboží objednané na www.slehame.cz můžete uhradit dle zvoleného doručení následujícími způsoby:
Způsoby a ceny doručení
Zboží objednané na www.slehame.cz doručujeme prostřednictvím:
Aktuální ceny za doručení objednaného zboží najdete na stránce Ceník doručení
Expedice objednávky
Zboží objednané v pracovní den do 12:00, expedujeme ještě týž den. V případě objednávky po 12:00 nebo v den pracovního volna, expedujeme následující nejbližší pracovní den. Obvykle ale dopravci zásilky vyzvedávají později, takže všechny objednávky do jejich příjezdu budou expedovány.
Pojmy skladové dostupnosti
IHNED K ODBĚRU = zboží je skladem v uvedeném počtu kusů v našem expedičním skladu k okamžité expedici či odběru, můžete si v e-shopu objednat.
NA DOTAZ = zboží není skladem, nemůžete si v e-shopu objednat. V tomto případě můžete u zboží využít funkce „hlídací pes“ a jakmile bude zboží naskladněno, obdržíte automaticky zprávu e-mailem.
Registrace / přihlášení
Objednávku můžete učinit i bez registrace.
Doporučujeme se ale registrovat, protože po každém vašem přihlášení již tak budete mít:
Průběh odeslané objednávky
O obdržení objednávky a jakékoli změně jejího stavu jste ihned informováni e-mailem.
Platba předem
Pokud jste zvolili platbu předem, obdržíte e-mailem pokyny k platbě, kterou je třeba provést do 3 pracovních dnů, jinak bude objednávka automaticky stornována.
Příprava k expedici
V okamžiku, kdy je objednávka předána ke kompletaci a balení, obdržíte e-mailem zprávu o její přípravě k expedici.
Expedice – předání k doručení
Jakmile bude objednávka předána dopravci, obdržíte v e-mailu prolink do systému dopravce, kde můžete sledovat cestu vaší zásilky od podání až k vám. Data jsou do systému odesílána s předstihem (v řádu hodin), pokud se vám nezobrazí zásilka ihned po obdržení uvedeného e-mailu, prosíme o strpení a zkuste to znovu později.
Osobní vyzvednutí
Pro osobní vyzvednutí na vzorkovně v Šestajovicích obdržíte emailem zprávu, že zboží je připraveno a čeká na vás. Na vyzvednutí máte 7 pracovních dnů, pokud neinformujete o prodloužení lhůty, bude objednávka stornována.
Obal zásilky, zboží
Zboží expedujeme uložené v krabici, a co možná nejdůkladněji zajištěné folií, aby se při přepravě nehýbalo, a abychom předešli případnému poškození pádem, nárazem, atp., při manipulaci se zásilkou u dopravce, kterou již nemůžeme ovlivnit.
Při vybalení zboží z krabice a vyndání z jeho vlastního obalu doporučujeme, abyste tento obal otevřeli, co nejopatrněji a vyhnuli se poškození pro případ, že byste chtěli zboží zaslat zpět (viz. Obchodní podmínky - Odstoupení od smlouvy).
V opačném případě vám bude obal naúčtován ve výši 69,- Kč.
Nevyzvednutí objednávky, vrácení Prodejci
Pokud si zásilku nepřevezmete a bude nám vrácena zpět, bude objednávka zrušena a obdržíte e-mailem zprávu, že další objednávky můžete učinit již jen při platbě předem.
Pokud k nepřevzetí dojde nedopatřením, spojíte se s námi a budete-li chtít zaslat zásilku znovu, budou vám doúčtovány náklady na druhé doručení, bez ohledu na výši objednávky.
Pokud při druhém dohodnutém pokusu o doručení dojde přesto k nepřevzetí a zásilka nám bude opět vrácena zpět, bude objednávka zrušena a automaticky budete vyřazeni z databáze zákazníků – Kupujících.
Storno objednávky
Storno objednávky je možné do okamžiku než zásilku vyexpedujeme, předáme dopravci. V opačném případě, tedy jejím následném nepřevzetí, bude postupováno jako v předchozím odstavci o Nevyzvednutí objednávky.
Záruka
Pokud není uvedeno jinak, platí standardní záruční doba 2 roky. Značky iSi, Kayser a Bamix poskytují záruky delší, a to standardně nebo za splnění určitých podmínek. Delší záruku si pak můžete zakoupit spolu s výrobkem přímo v e-shopu.
iSi
Kayser
Bamix
Musso
Zeroll
Tovolo
Monin
Jako záruční list slouží prodejní doklad – faktura.
Návod na použití
Součástí zboží, které to svou povahou vyžaduje, je návod na použití v českém jazyce.
Pokud jste zboží zakoupili u nás a návod na použití se vám ztratil nebo poškodil, zašleme vám jej na vyžádání e-mailem.
Hodnocení na Heureka.cz
Do 10 dnů od uskutečnění objednávky obdržíte emailem od Heureka.cz dotazník pro ohodnocení vaší spokojenosti s nákupem na www.slehame.cz. Prosíme, věnujte jeho vyplnění pár minut, pomůžete tak při rozhodování dalším zákazníkům a nám poslouží váš názor jako další podnět, co můžeme ještě zlepšit. Děkujeme.
Reklamace
Zboží k reklamaci můžete předat:
Pokud zboží k reklamaci zasíláte, řádně jej zabalte, aby bylo zamezeno jeho dalšímu případnému poškození dopravcem.
Přílohou reklamovaného zboží musí být:
Pokud jste registrovaný zákazník, můžete reklamaci vytvořit přímo ve svém zákaznickém účtu a výše uvedené přílohy se vás netýkají.
Po obdržení reklamace (zboží) obdržíte automatický e-mail o zahájení reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace platí 30 denní lhůta. O vyřízení reklamace také informujeme e-mailem, shodně jako o jejím odeslání, pro které volíme stejný způsob doručení, jaký byl zvolen při nákupu zboží, v případě osobního vyzvednutí zasíláme zboží DPD Private, pokud si nedomluvíme jinak.
Na úhradu nákladů na doručení reklamace k nám máte nárok při splnění těchto podmínek:
*neoprávněná reklamace je taková, kdy Kupující reklamuje, že něco nefunguje, ale reklamační řízení prokáže, že vše funguje jak má a neshledá žádné vadné a nefunkční skutečnosti