Na tyto značky provádíme záruční a pozáruční servis:
Na tyto značky provádíme pouze pozáruční servis:
Výrobek na opravu nám doručte:
Výrobek na opravu důkladně zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. U výrobníků zmrzliny Musso doporučujeme použít původní originál krabici s polystyrenovu výplní. V případě záruční opravy prosím přiložte kopii prodejního dokladu.
Po převzetí výrobku vám před opravou sdělíme:
Opravený výrobek důkladně zabalíme a zašleme zpět k vám přepravní společnosti DPD, doručíme na výdejní místo Zásilkovna.cz nebo si jej můžete vyzvednout u nás osobně.
V obdrženém balíčku najdete:
Termín vyřízení opravy:
obvykle do 3 pracovních dnů (5 - 7 pracovních dnů u výrobníků zmrzliny Musso)
Ceník práce (fixní sazba):
Před zasláním výrobku na opravu prosím nejdříve vyplňte následující online objednávku: